Suradnik za podršku poslovanju, 1 izvršitelj (m/ž)
Opis poslova i zadaća:
- organizira internu dostavu,
- preuzima i preusmjerava ulazne pozive te evidentira zaprimljene poruke,
- evidentira i arhivira ugovore,
- izdaje, evidentira i obračunava korištenje službenih i privatnih vozila,
- izdaje i obračunava putne naloge,
- vodi poslovnu komunikaciju i korespondenciju,
- istražuje stavove i potrebe ciljnih skupina,
- provodi aktivnosti u području oglašavanja i promocije,
- priprema sadržaj prilagođen komunikacijskim kanalima,
- održava komunikaciju s ciljnim skupinama,
- izvršava administrativne poslove za rad Agencije,
- vodi kadrovske evidencije i izvršava administrativne kadrovske poslove,
- brine o uredskom materijalu,
- administrira i arhivira dokumentaciju,
- radi prijepis, vodi i izvršava svakodnevne administrativne i ostale aktivnosti prema potrebama Agencije,
- provodi i druge poslove po nalogu ravnatelja Agencije i voditelja podrške poslovanju ili radnika kojeg ravnatelj Agencije odredi kao nadređenog.
Stručni uvjeti:
- sveučilišni prvostupnik/ stručni prvostupnik/ pristupnik/ srednja škola 4 godine iz područja ekonomskih, pravnih, društvenih ili humanističkih znanosti,
- poželjno znanje engleskog jezika (minimalno: stupanj B1 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike).
Idealan kandidat ispunjava sljedeće uvjete:
- odgovornost, visoka motiviranost, sklonost timskom radu, komunikativnost i dinamičnost
- sklonost organizacijskim vještinama te sposobnost brze identifikacije problema
- sistematičnost, pouzdanost i sklonost istovremenom rješavanju više zadataka
- izvrsne komunikacijske i prezentacijske vještine u govoru i pismu
- inovativnost u radu
- izražene interpersonalne vještine
- proaktivnost te ambicija za osobnim i poslovnim razvojem na području marketinga uključujući tehničke, pravne, ekonomske i društvene aspekte
- položen vozački ispit B kategorije
Poželjna znanja i vještine i odgovornosti:
ZNANJA I VJEŠTINE
- poznavanje kontrolinga ili računovodstva
- iskustvo u izradi financijskih izvještaja (bilanca, izvještaj o prihodima i rashodima)
- iskustvo u izradi financijskih planova
- poznavanje financijskih izvještaja i financijskih planova
- iskustvo u izradi izvještaja o fiskalnoj odgovornosti (poznavanje izvještaja o fiskalnoj odgovornosti)
- visoka razina sistematičnosti
- izražene analitičke vještine
- preciznost
- pouzdanost
- orijentiranost na detalje
- usmjerenost na rezultate i rokove
ODGOVORNOSTI
- izrada financijskog plana
- kontrola realizacije prihoda i rashoda prema razdobljima i mjestu troška
- nadzor realizacije planova i izvještavanje o ostvarenju rezultata
- kontrola naplate potraživanja
- izrada godišnjih i periodičkih financijskih izvještaja
- priprema i obrada dokumentacije i informacija za odjel računovodstva
- plan i analiza realizacije projektnih budžeta
Što nudimo:
- zanimljiv i dinamičan posao u poticajnoj radnoj sredini
- kontinuirano stručno i poslovno usavršavanje, stjecanje novih znanja i iskustava
- fleksibilno radno vrijeme
- motivirajuća primanja i sustav nagrađivanja u odnosu na postignute rezultate rada
- mogućnost napredovanja
- zaposlenje na određeno puno radno vrijeme u trajanju od 18 mjeseci uz mogućnost produljenja
- planirani početak rada je 1. listopada 2021.
Molimo kandidate da prilikom prijave na natječaj pošalju životopis i motivacijsko pismo na mail adresu nikola.terzic@rea-sjever.hr
Nakon razmatranja zaprimljenih prijava i procesa selekcije kandidata, na razgovor će biti pozvani samo oni kandidati koji uđu u uži selekcijski proces, a svim kandidatima dat ćemo povratnu informaciju.
Prikupljene osobne podatke kandidata za zapošljavanje, Agencija kao Voditelj obrade će obraditi u skladu s Općom uredbom o zašiti osobnih podataka (EU) 2016/679 i internim protokolom o načinu vođenja Evidencije aktivnosti obrade osobnih podataka kandidata za zapošljavanje.
Osobne podatke ispitanika Voditelj obrade će brisati protekom razdoblja od dvanaest mjeseci, računajući od dana zaprimanja prijave za zapošljavanje.