Skip to content

Suradnik/suradnica za podršku u poslovanju, 1 izvršitelj, m/ž

Opis poslova i zadaća:

  • organizira internu dostavu,
  • preuzima i preusmjerava ulazne pozive te evidentira zaprimljene poruke,
  • evidentira i arhivira ugovore,
  • izdaje, evidentira i obračunava korištenje službenih i privatnih vozila,
  • izdaje i obračunava putne naloge,
  • vodi poslovnu komunikaciju i korespondenciju,
  • istražuje stavove i potrebe ciljnih skupina,
  • provodi aktivnosti u području oglašavanja i promocije,
  • priprema sadržaje prilagođene komunikacijskim kanalima,
  • održava komunikaciju s ciljnim skupinama,
  • izvršava administrativne poslove za rad Agencije,
  • vodi kadrovske evidencije i izvršava administrativne kadrovske poslove,
  • brine o uredskom materijalu,
  • administrira i arhivira dokumentaciju,
  • radi prijepis, vodi i izvršava svakodnevne administrativne i ostale aktivnosti prema potrebama Agencije,
  • provodi i druge poslove po nalogu ravnatelja Agencije i voditelja podrške poslovanju ili radnika kojeg ravnatelj Agencije odredi kao nadređenog.

Stručni uvjeti:

  • sveučilišni prvostupnik/ stručni prvostupnik/ pristupnik/ srednja škola 4 godine iz područja ekonomskih, pravnih, društvenih ili humanističkih znanosti,
  • poželjno znanje engleskog jezika (minimalno: stupanj B1 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike).

Idealan kandidat ispunjava sljedeće uvjete:

  • odgovornost, visoka motiviranost, sklonost timskom radu
  • sistematičnost, pouzdanost i sklonost istovremenom rješavanju više zadataka
  • sposobnost brze identifikacije problema
  • izvrsne komunikacijske i prezentacijske vještine u govoru i pismu
  • proaktivnost te ambicija za osobnim i poslovnim razvojem
  • inovativnost u radu
  • izražene interpersonalne vještine
  • položen vozački ispit B kategorije.

Poželjna znanja, vještine i odgovornosti:

Znanja i vještine

  • poznavanje kontrolinga i/ili računovodstva
  • iskustvo u izradi financijskih izvještaja (bilanca, izvještaj o prihodima i rashodima)
  • iskustvo u izradi financijskih planova
  • poznavanje financijskih izvještaja i financijskih planova
  • iskustvo u izradi izvještaja o fiskalnoj odgovornosti (poznavanje izvještaja o fiskalnoj odgovornosti)
  • visoka razina sistematičnosti
  • izražene analitičke vještine
  • preciznost
  • pouzdanost
  • orijentiranost na detalje
  • usmjerenost na rezultate i rokove

Odgovornosti

  • sudjelovanje u izradi financijskih planova
  • sudjelovanje u izradi godišnjih i periodičkih financijskih izvještaja
  • sudjelovanje u nadzoru realizacije planova i izvještavanje o ostvarenju rezultata
  • kontrola realizacije prihoda i rashoda prema razdobljima i mjestu troška
  • kontrola naplate potraživanja
  • priprema i obrada dokumentacije i informacija za odjel računovodstva
  • plan i analiza realizacije projektnih budžeta

Što nudimo:

  • zanimljiv i dinamičan posao u poticajnoj radnoj sredini
  • kontinuirano stručno i poslovno usavršavanje, stjecanje novih znanja i iskustava
  • fleksibilno radno vrijeme
  • motivirajuća primanja i sustav nagrađivanja u odnosu na postignute rezultate rada
  • mogućnost napredovanja
  • zaposlenje na određeno puno radno vrijeme u trajanju od 12 mjeseci uz mogućnost produljenja
  • planirani početak rada je prva polovica srpnja 2022.

 

Molimo kandidate da prilikom prijave na natječaj pošalju životopis i motivacijsko pismo na mail adresu posao@rea-sjever.hr

Nakon razmatranja zaprimljenih prijava i procesa selekcije kandidata, na razgovor će biti pozvani samo oni kandidati koji uđu u uži selekcijski proces, a svim kandidatima dat ćemo povratnu informaciju.

Prikupljene osobne podatke kandidata za zapošljavanje, Agencija kao Voditelj obrade će obraditi u skladu s Općom uredbom o zašiti osobnih podataka (EU) 2016/679 i internim protokolom o načinu vođenja Evidencije aktivnosti obrade osobnih podataka kandidata za zapošljavanje.

Osobne podatke ispitanika Voditelj obrade će brisati protekom razdoblja od dvanaest mjeseci, računajući od dana zaprimanja prijave za zapošljavanje.